"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

September 1, 2010

Bulan ini bulan kamu....

Tadaaaaaaaaaaa........hye..assalammualaikum...

HEPPY BESDAY MALAYSIA!!!!! 
-even lewat sehari, tp xpe..sy cintakan Malaysia sy-

Umm rindunye dgn belog yg xcumeil nie...lalalalallalaa....

Sy sayang kawan-kawan sy..Okei, itu tajuk entry nie sebenarnye...hikhik...
Neway, sy dah 3 hari tak bukak belog coz bz melayan tetamu-tetamu sy yg datangnya agak jauh..dr KL mali..so fun with them..I Luv u all...

 wif my besfwen....mse dalam kelas, diela kawan sebelah n semeja dgn sy......


 yg hujung tue kwn dr KL, yg tgh tue kwn 1 u, tp 1 sk0la jgk..

tyme nih tgh bes berbuke.....sweet!!!


 ok, makan banyak-banyak....


o0opss...nie sy...sje suke-suke nak letak...masa nie dkt masjid biru Shah Alam.....

Location : Dataran Shah Alam
Date       : 31 August 2010
Time       : 6.45-8.30pm
                            Artis       : Lin, Tikah, Solehah n miss cumeiyl..hehe

sedeyla...dah habes part nie..kan bes kalau hari-hari dpt gumbira mcmnie.......dowg nie bnyk tolong sy susa dan senang...emmm....

Harinie, sy belajar 1 bende...bende nie sume dah tawu tp may b ade y kat luar tu dah lupe...termasukla sy... skang sy benar-benar menyesal......tnpa kawan-kawan sy, mungkin sy masih rebah dan tersungkur hingga ke saat ini!!!! sy SAYANG kamu...........

 untuk kamu yg bernama sahabat sy........fahami dr erti persahabatan~



Cintailah Aku Sepenuh Hati
oleh: Ari Lasso

Di dalam hatimu
T'lah aku temukan
Arti kebahagian

Bersama dirimu
Aku merasa berarti

Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan

Mencintaiku
Walau bintangku tak terang

Reff:
Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini

Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan ku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya

Back to Reff
Tiada arti semua bila kau pergi

Genggamlah tangganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Cintailah aku sepenuh hati
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada arti semua bila kau pergi



* bulan ini teristimewa utk kamu....smoga sy masih mampu untuk mengucapkan 'HEPPY BESDAY' seperti sebelumnya.......semoga Allah merahmati kamu sempena bulan kelahiran kamu..untuk kamu yg jawuh di mata tp sntiasa dekat d hati......~~ 


Sekian, salam syg dr miss Rubie utk sume.....

2 comments:

  1. kesederhanaan itu satu kesempurnaan~sahabat itu org yg ada ketika kita susah. sanggup menangis bersama.kite akn lebih mengingati orang yang pernah nanges bersama kite dr yg pernah ketawa.

    ReplyDelete
  2. yup...tnpa sahabat sapela kite...tme kaseh kerana menjadi sahabat sy...~~

    ReplyDelete

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...