photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

February 12, 2012

No Excuses,...

Assalammualaikum...

Aku tak suka di paksa.
Aku tak suka di suruh buat itu buat ini.
Sebab my life is demokrasi.
I can done what i want.

Sumber: sini


Huhh.
Terasa nak lari jauh-jauh sampai ke Korea Selatan.
Sambil tuh layan mata tengok artis-artis kat sana.
(^_^)

Hidup rasa tak merdeka langsung bila ada paksaan.
Tambah-tambah kalau kau jenis yang tak reti melawan.
Contoh terdekat, aku.

Aku sekarang makan hati dan tak lama lagi akan makan orang
Hidup macam tak dak life pulak bila kena paksa buat itu buat ini
Ehh aku bukannya tak suka sangat buat benda tu, tp bila ada yang over limited buat paksaan, memang aku terus no feeling nak buat.

Actually kan, bagi aku freedom sikit je.
Hidup masing-masing, so kenapa mesti ada yang nak memaksa.
Aku bukan nakkan duit sangat, aku cuma nak ada options dalam hidup.
Ehh salah, memang aku perlukan duit, tapi biar dengan cara yang aku nak.

Jangan paksa saya boleh tak?


P/s: Aku bukan tak nak melawan, tp sebab aku makan garam lambat dari mereka.

2 comments:

  1. Err.. kena kawen paksa ke? eh, cute ok. ce tgk vanilla coklat. comellll je. hehe.

    :))

    ReplyDelete
  2. @NIZAMcitt..imagine yg melampau!
    Bab kawen senang je aku nak handle,
    nih bab laen der

    ReplyDelete

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...