photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

January 28, 2012

Berlagak dewasa serunuk kot!

Assalammualaikum,,,

Hari nie aku nak berlagak dewasa sikit.
Oleh kerana status 'student' aku dah di rampas.
Kejamnya!

Malam td aku dah siapkan resume and cover letter bagai.
Perghh
Payah siot.
Nak kena angkat bakul sendiri, padahal semua tuh tipu jerk.
Kadang-kadang terpikir,
Kenapa nak kena ada segala bende remeh nie,
'skill', 'ability', 'speciality'
Macam mereben ja.
Xsuka part gambaq tuh. Skema.

Susa nak judge diri sendiri kan
Kalau nak mengata orang awat senang sgt tataw?

Hari nie aku ada planning segala bagai
Memandangkan selasa dah nak check out
Terengat la tmpt-tmpt yg aku tak pernah sampai lagi since dah 5 thun aku kat S.Alam nih
Pertama - Pavilion tmpt org kaya
Kedua - OU tmpt dating
Ketiga - The curve pernah pegi sekali tp nak pegi lagi
Keempat - Web World tmpt kanak-kanak gumbira

Banyak kan, kan?
Tapi sempat ke aku nak jelajah ke semua lokasi tuh?



Pagi nie, aku dah janji nak ke pasar
After dat, ade planning jejalan kejap dgn budak-budak seangkatan

Then, malam nie ade pulak siaran langsung AJL-26
Then, malam nie jugak ade siaran langsung dari Ustaz Azhar Idrus kat masjid S.Alam (MSSAAS)
Terbling-bling kepala aku nak pegi mana satu
Bila xd syaitan hasut, mmg nak pegi sgt MSSAAS tuh
Bila bapak syaitan datang, habesssss...

Tapi, aku dah buat satu decision, objection, no rejection!
Dua-dua aku layan.

Ehh malam nie jugak
After balek masjid
Aku ade sesi candle last dinner wif my baby-baby tersayang
Macam majlis perpisahan la kot

Ehh asal aku bz sgt nie?
Adehhhh


P/s : Jagalah masa lapangmu sebelum masa sempitmu!

1 comment:

  1. amboi2, bizi semedang je hang kan. eh, same la cam aku. tetiap ari kua. haha. g KLCC la, sunway la. nnt la aku update blog pasal ni. hehe.

    ReplyDelete

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...