"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

September 9, 2010

Mak cik, tretta tu ayam ekk??

Sebuah kesah di sebuah rumah; 
.........................


AMSYAR  :  "Mak tit, lukis tretta"

MAKCIK  :  "Mak tit tak pandaila amsyar..."

AMSYAR  :  "Mak tit,lukis tretta!!! 
Sambil memegang drawing boardnye dan membuat muka comeiyl...
Part nie tak buley tahan, kesiannnnn

MAKCIK  :  Emm macamane nie...bantai jela...bukan die tawu pon
                "Haa..nie tretta..lawa tak makcik lukis?"

AMSYAR  :  "Lawanyeeerr...tretta tu ayam ye mak tit....??"

MAKCIK  :  Erkkkkk!!!
menunduk malu~
Nmpk sgt aku tak pandai melukis kn??


-Macam kena tukar status je...tanak makcikkkkkkkkkkkk!!!!-


KAHKAH KAHKAH KAHKAH

Inilah cerita sy di malam ini....melayan anak buah yg baru smpai dari melaka... comeiyl terlampau perangainye...adeiii.... geram gile...mcm nak cubit-cubit je rase...

Korang tak tawu tretta tu ape?? haaa..pigi tnye orang-orang utara........


*suke tengok gelagat budak-budak nakal...bila nak ade anak mcmnie ekk??


 SALAM AIDILFITRI,

No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...