"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

February 10, 2011

Mak Ayah, im back!!!



Mummy, daddy,
I RETURN HOME TONITE!!   ~version english....kihkihkih

Baru je sampai shah alam setelah cuti seminggu last week. N masuk arie nie baru 2 hari saya kat shah alam nih...tp apekan daya cuti lagik!! so, layan jerlaaaaaaa~

INFO :   
              Khames & jumaat :  UiTM kasi penangguhan kuliah sb ade ucapan amanat dari NC sempena 2011.
              Sabtu & ahad        : Sedia maklum la korang, public holiday...
              Isnin                      :  Taderk cuti tp sy buat cuti sendiri kot...kehkeh
              Selasa                   :  Maulidur Rasul..
              Rabu                     :  Kembali ke pangkal jalan,,,dah de kat s.alam semula la tyme nie.


Kalau nak ikutkan, sy banyakla sgt keje-keje yg berlungguk-lungguk dan semakin membiak dengan pesatnye. Ikot akal tanak balek, tp ikot hati nak balek...sb since sy ade kat s.alam nie, otak sy serabut. Bukan cket, banyak, dan berkembang...effectnye sume jenis penyakit sy dapat, saket hati, saket pinggang, sakit pankreas, sakit lutut dan sewaktu dengannye...

Lagipun....
   LAGIPUN....


Saya tak punye sape-sape kat cnie...
Nak berpoye-poye jawuh sekali sb duwet tgh kering~


Betol ke awk pun tak pnye sape-sape mcm sy?

No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...