photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

October 29, 2011

Oh Pulanglah ArcGIS!


Assalammualaikum..

Sambil buat ini, aku layan itu;

Ok, tengah buat ini. Ini namanya kerja-kerja thesis yang terbengkalai. Org lain dah sibok buat analysis, aku baru nak digitize.

Sape tahu bende ape aku tgh buat nih?


Kalau nak tawu ini one of the part map GPS dalam kereta korang tuh la..Tapi untuk thesis FYP aku, map nih di sepeselkan untuk detect crime around selangor..Kalau sape yg tetibe dapat direction masuk gaung tuh, bukan aku, bukan aku yang buat taw! Haha

Nak tahu lebih lanjut, silalah isi borang kemasukan ke UiTM dan tandakan pilihan kos anda; Sains Ukur dan Geomatik. Series bes sampai korang rase tak nak habes studi lagi. Gulp!!

Okey, tetibe sambil mengdigitize bende alah tuh, tup tup terkeluar bende itu. Asalnye tak minat, tp layankan ajer.

Ala..bende tuh la..yg ituuuuuu



Lagu nih, sangatlah tak bes pon bg aku, tp tetibe tertouching plak td..layan jela kan!

Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri tegak tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikanmu
Berikan jawapan

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu (Aku dah bingung)

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur

Semuanya nampak berbeza tapi ku sama


P/S; Suka dengan lirik 'Aku menanti kamu everyday aku menunggu dari monday, tuesday....'

No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...