photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

December 29, 2011

Ikhlas.

Assalammualaikum..

Dah lama nak post video nie, tapi asal bukak belog je terus blurr nak tulih ape.
Korang layan jerla ehh. Kalau tak suka sila tekan button stop oke.

--Video nie aku buat sempena besday kawan aku, 23hb lepas. Memangla aku tak kreatif pun, tapi aku buat video nie dengan hati yang ikhlas taw. Korang ape taw?





Skang aku tgah explore 1 software nie; Adobe After Effects. Sgt cun oke! Some people yg minat software design, msti handal gler pasal nie. Aku jer yg baru nak tawu. Isk isk isk =(

Tp tak sangkakan, rupanya movie-movie yg ade kt telebisyen tuh semuanya di edit dan di effectkan dengan software nie. Terbaek habes la!


P/s: Disebabkan laptop aku tahap orang tua sakit terok, memang tak dapatlah nak install software cun tuh. Arghhh melepas!

No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...