photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

July 4, 2014

HAPUSKAN KULIT KUSAM


Assalammualaikum



#Semoga anda semua kekal aktif dengan Performance Drinks pada hari ke 6 Ramadhan.




Saya yakin ramai sangat nakkan kulit yang CANTIK kan? 

Di tambah lagi kulit yang MOIST, SIHAT, TANPA CELA & GEBU bak puteri kapas gituuu haaa..

Tapi....malangnya anda selalu tercari-cari dan tertanya-tanya kenapa anda tak juga dapat kulit yang di impi-impikan walhal dah terlalu banyak anda melabur. Ye tak?

Anda juga sering terfikir kenapa kulit anda KUSAM jer kalau tak tepek bedak tebal-tebal ? Dah pakai krim macam-macam tapi still juga tak berjaya?  


Then. Anda give up. Biar jerlahhh kan..Tak de sape nak tengok pada fikiran anda. Betul tak? Its just happened to me too but a few years agoHaha.






Actually anda kena tahu sebab utama apa PUNCANYA kulit anda KUSAM? Dan kenapa pula ada orang kulit dia moist je, nak kata dia tak stress, stress jugak kan kalau dah nama manusia ni. Masalah yang tak penah henti. Thats is the one cause of kulit kusam. So elakkan STRESS! If you can lah.


Tapi ada yang lagi penting, lagi core anda perlu tahu; sebab yang lebih utama kulit anda kurang lembab, pores yang besar, jeragat, jerawat and so on, semuanya berpunca dari DARAH!




See the difference very well.


Check it out samada darah anda berfungsi secara baik, sihat ke tak. All is about our blood. Bukan hanya sapu krim-krim kat luar nampak cerah dah okayy. Lepas tu hari-hari anda kena tepek bedak krim losyen moisturizer bagai tu ye. Penat tak? Rasa bosan tak? Rasa terkongkong tak?

But it will be different if sistem peredaran darah anda SIHAT, 



Of course kulit wajah anda tampak sihat berseri-seri lagi. Tak payah susah-susah dah nak capai bedak everytime nak keluar. Takde kusam-kusam lagi. Anda senyum sekali dah nampak blushing kat pipi tu. 

So, untuk anda yang rasa perlukan perubahan dari sekarang, lagi-lagi raya yang makin hampir ni, saya amat menggalakkan anda untuk mencuba Coq10Health untuk membaiki peredaran darah anda ataupun mana-mana Set Kecantikan Shaklee yang bersesuaian dengan anda.





Set Kecantikan Kulit


Pokok pangkalnya RAWAT DARI DALAMAN. SIHAT DALAMAN SIHATLAH LUARAN. Ye tak?  





Saya Pakar Nutrisi Anda,
FB:   Aisy' Humaira
FB pages:  Love.Healthy.Life with Shaklee
SMS/Wassup:  018 4718098

COD: Hulu Langat, Ampang, Wangsa Maju, Bandar Sri Permaisuri, Kepong

No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...