"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

November 19, 2010

Brains' functions not well??

Arghhhh.....
sy sudah gilekah??
NO..NO..NO!!
Katakan tidak!!!!!

haha haha haha..

Korang pernah rase tak macam yg sy rase?
~ otak berdenyut-denyut, migrain pun ade cket
~ kdg-kdg rase bahagia, kdg-kdg rase sedey
~ kdg-kdg otak pkir +ve, n at de same tyme bley berubah plak jd -ve
~ kdg-kdg rase down gler, kdg-kdg semangat semacam plak.
~ bile rase gembira, terus rase rajin nak buat mende pun, tp kalau sedey, sape pun jgn tegor. Otak   menggelegak agaknye!!
~ kdg-kdg rase marah, benci, tp dalam mase 1 saat pastu bley plak rase 'sukenye, argghhh syggggg kamu!!'
~ otak tafsir, 'ehh kamu td xsepatutnya marah die, die xbslh pon..kamu tu cpt hangat nape?!!'
~ ble tenang otak suwo 'lets its go', tp ble menggelabah otak ckp 'tolonglahhh buang ego tu'
~ ble sedar otak nie hanye pinjaman ALLAH, otak suwo banyak2kan bertaubat, jgn engat keseronokan dunia je, tp ble lalok jer, otak pk 'aku xsalah kot wat mcmnie, org laen pun wat jgk!'
~ ble gembira yg teramat sgt, rase mcm otak tafsirkan kite jgk mampu berbahagia dengan cara laen, hargai detik ini, tp bile sedey thp drama korea, otak pusing ckp niela naseb kamu..n smpai bila kamu akan derita ntahhh..penat, baek mati jerk!!
~ ble mengantok jerr, otak ckp jgn tido lagi, esok lepas subo kan nak smbung tido jgk...
   haha haha haha......ini suda mengarut dan merepek!!!!

Ok, sy dah mengantok.

Renung-renungkanlah dan selamat beramal.
Soalan : Adakah sy gile? kamu?


crazy disease when I miss sum1 so much.......

No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...