"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

July 9, 2011

Kalau dia bukan milik aku...dia diciptakan untuk siapa?

Assalammualaikum..

Korang penah melayan drama korea tak?
Kalau korang perasan, setiap endingnya mesti heppy eva after kan?

Uhhh macamana pulak ceritanya kalau tak hepy ending?
Habeslah rating merudum kalau ending hero mati, heroin kawen dengan lelaki laen...

Gilaa lah!

Semua nak hepy jerk ending, tp hakikatnya dalam realiti mana nak dapat macam tuh. Menanges air mata kuning pun belum tentu ending gumbira, ehh tertiba semua benda nak jadi kuning sempena BERSIH yg tengah heboh-heboh sangat tuh.

Kalau dalam drama, heroin memang dibuat cerita untuk berkahwin dan beranak pinak dengan hero cte tersebut.Tapi hakikatnya kat luar kadang-kadang heroin tuh tak diciptakan untuk hero tersebut, jadi untuk siapakah sebenarnya dia?

Emm soalan nampak macam berbelit-belit, susah jugak nih..jawapan pkir dan simpan dalam hati masing-masing yeee!


IF HE IS JUST NOT THAT INTO YOU,
HE WILL ALWAYS NOT FOR YOU.


---------------------------------------------------------------------

Men are not complicated, although they'd like you to think they are. And there are no mixed messages.

The truth may be "He's just not that into you."

Unfortunately guys are too terrified to ever directly tell a woman, "You're not the one." But their actions absolutely show how they feel.

---------------------------------------------------------------------

Oke, i realize it!

Chow dulu!
Photobucket

3 comments:

  1. saya suka korea!!!
    jemput singgah
    http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/pembersih-kah-malaysia.html

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...