photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

November 13, 2011

24 years already!

Assalammualaikum..

Morning peeps!

Sudah pukul 3.30 pagi, tp aku tanak tidur lagi. Kemaruk nak online sangat after berceramuk hati dan perasaan bila kat rumah internet kena potong. RM400 babe! Merajuk dah aku sama streamyx! Kau tak sayang aku.

Now, aku dah ade berukband kesayangan. Tapi bakal menjadi berukband yang sangat tak suka bila ade di shah alam nanti. Ade ke patut kat tgh pekan tuh taderk 3G untuk bb maxis? Apa nih? Tak lama lagi memang nak cari maxis center for termination!

Ehh harinih dah 13hb november. Pehh..esok 14hb dah. Uhh tarikh keramat tuh.

Aku suka bila itu tarikh aku nampak dunia yang sungguh kejam nih.
Aku tak suka bila itu tarikh aku sepatutnya sedar aku dah dewasa.

Kalau bole wish kan, aku nak dunia aku macam ceriter korea tuh.
Last-last, dah tawu; Heppy Ending. Hihi.

Even kau susa macam mana pun, kau tetap berusaha dengan motto yang agak bodoh-bodoh pandai "Aza-aza fighting!"

Kau tak cantik macam mana pun, kau tak payah risau, pasti hero yang sgt lah hensem dan sungguh kaya tuh akan jatuh hati dengan kau. Siap ade lagi hero kedua yang memang setanding kacak, kereta berkilat sampai tak tawu mana nak pilih.

Tak pandai masak? Small matter tu, hero mesti cover line. Dia yang akan ajar kau masak.

Finally, even bapak n mak kau tak restu pun, kau tetap berkeras nak kawin.

Then, hepy ending kat situ.
Bole tak? Bole tak, nak macam tuh?

Aku curik dari google image. Spring-wish-list.

Oke, sekarang aku dah giler semula dengan cerita full house. Seminggu aku cuti-cuti malaysia, itulah cerita yang aku selalu tunggu dari isnin sampai kames. So, dah mula nak berangan macam mak jenin. Kau bole berangan, takkan aku tak bole? Haha.

Ape-ape pun kite tunggu on 14th November. Ehh bila kau nak matured nih? 24 years already!


P/s : Kalau dah wish pun kire terharula tuh. Nak harap celebrate, aduhhh...kau engat ke?

2 comments:

  1. he3..hepi 24..:)
    full house best!!!
    dah lama x tgk balik cite tuh

    ReplyDelete
  2. @shidahepi ape tuh? hihi. thanx dear. Jom layan balik ceriter tuh. serunuk!

    ReplyDelete

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...