photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

March 27, 2014

ESP Shaklee ALL IN ONE!

Masih bersama dengan HOT product untuk bulan ni, March.

ENERGIZING SOY PROTEIN

Since sampai office, pagi-pagi terus bukak tong ESP. Bancuh dua scoop ESP / 2 sudu besar. ESP shaklee takde sudu kan, ramai juga bertanya, kenapa ESP takde sudu, tak provide kan sudu. Mungkin kalau ada sudu kt dalam tu, lagi mahal kot! haha.

Dont' worry..saya sedang berkira-kira nak hadiahkan sudu khas untuk customer saya! Mungkinkah anda yang bertuah itu? Jeng Jeng Jeng. Khas untuk customer pencinta ESP saya jer ;)


Kenapa ramai jatuh cinta dengan ESP?
Kalau anda penggemar ESP, jom share apa kebaikan yang anda dah dapat selama consume ESP? Dan kenapa selepas anda consume pertama kali dengan ESP, secara tak anda sedari, anda dah jatuh cinta rupanya dengan ESP ?

ESP adalah produk shaklee yang exclusive untuk semua golongan, tak kira anda lelaki atau perempuan, tua atau muda, nenek, atuk, ibu menyusu, ibu mengandung, ibu berpantang, semua boleh ambil ESP kecuali kanak-kanak je tak di galakkan.  Jangan takut kalau yang lelaki tu, asal nampak produk kecantikan & kesihatan kat mana-mana, takut nak beli. Mungkin terpengaruh dengan iklan yang pamerkan gambar perempuan je...padahal lelaki pun patut amalkan produk kesihatan!



Tepung /serbuk soya yang mengandungi 9 jenis asid amino


Kenapa pentingnya ambil ESP?
Tahu tak Asid Amino tu apa?
Selalu orang sebut je, bagus ni ada kesemua jenis asid amino. 

Lepas tu, kita angguk je..ye bagus bagus. Padahal dalam hati, "asid amino ape ke benda tu?"

Secara ringkasnya asid amino ni adalah unsur yang ada dalam protein, macam contohnya dalam ikan, daging, susu, kekacang dan sebagainya. Bila makan-makanan berprotein, ia akan di proses dalam badan kita menjadi bentuk paling kecil yang kita sebut sebagai asid amino. Asid amino penting untuk kesihatan kita, dan wajib ada dalam diet seharian. 


Protein adalah asas kehidupan sel-sel tubuh kita. 25% daripada tubuh kita terdiri daripada protein - kuku, rambut, kulit dan otot. Oleh itu, secara tidak langsung, protein juga adalah 'makanan' kepada sel-sel tubuh kita. Tubuh kita memerlukan protein yang cukup dan juga berkualiti demi membantu untuk memperbaiki sel-sel yang rosak, mengganti sel-sel yang lama dan membina sel-sel baru yang sihat. Sel-sel tubuh yang sihat pula penting demi membantu penyerapan optimum nutrien ke dalam tubuh kita.




ESP Shaklee mengandungi 9 jenis asid amino penting untuk tubuh badan manusia (Histidine, Isoloeucine, Leucine, Lysine, Methionine, Phenylalanine, Threonine, Tryptophan, Valine). Setiap satu ni ada functionnya yang tersendiri seperti untuk hormon, memperbaiki sel tisu dan banyak lagi.

Cuba checklist simptom kekurangan protein!


Sape kata tak sedap tu tak taula. Sekali minum mesti nak lagi!


Apa kebaikan amalkan ESP dalam aktiviti seharian?
1001 khasiat! Takkan tak nak amalkan makanan dan minuman yang bagus dan yang membantu aktiviti seharian kita? Nak bekerja, nak beribadat, nak bersiar-siar akan jadi mudah bila amalkan supplement yang membantu sistem dalam badan kita untuk lebih sihat. Nak nak lagi bila umur dah makin meningkat. Nak tahan diri jangan makan makanan fast food, alahaiiii mampu kah?

Jom tengok KEBAIKAN ESP, click here!




Antara set ESP dan vitamin yang lain

Anda boleh juga amalkan kombinasi ESP dengan vitamin-vitamin shaklee yang lain. Sebagai booster. Lagi advanced lah hasilnya. 









Antara TESTIMONI pencinta ESP

Testimoni 1




Testimoni 2





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

Ruby
♥ sms/whatsApp: 018-4718098
♥ Fb: Aisy' Humaira
♥ Fb pages: Love.Healthy.Life with Shaklee   
♥ COD area: Hulu Langat, Ampang, Cheras, Wangsa Maju, Shah Alam.


No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...