photo wedd.png photo preggy.png photo cs.png photo shaklee.png photo fb.png photo ig.png
"Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu,kekuatan itu kekuatanMu,kekuasaan itu
kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah,jika sukar
mudahkanlah,jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah,jika masih jauh dekatkanlah,berkat waktu Dhuha,Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,
limpahkanlah kepada hamba-hamba Mu yang saleh. Amin

April 23, 2014

Ostematrix untuk Period Pain





Seperti yang semua sedia maklum, OsteMatrix Shaklee adalah PROMO bulan ni. BUY 6 FREE 1. Harga lebih rendah dari biasa! Super Mabelessss.





Tak perlu susu lagi bila adanya OSTEMATRIX   :)


Last month, Shaklee dah haru biru dek penangan PROMO ESP. Sekali ngan aku pun tak tidur lena. Closing yang haru biru, ramai sangat terjah.

“Kak, ESP  set kombo”

“Kak, saya nak cuba ESP”

 “Kak, saya tak nak lepaskan peluang sementara ESP ngah murah ni,,saya nak rembat 6 tin teruss..boleh tahan sampai bulan puasa nanti kan..taklah lapar sangat nt.”

“Kak, saya nak set yang ada ESP sekali”

“Kak, kasik FREE ESP.”


Ek? Hamboi kauu. FREE? Meh jadi bibik umah akak dulu naa. Hehe.

Tapi kalau kau beli 6 memang FREE 1 tong ESP dik. Dapat cash rebate lagi, dapat FREE MEMBERSHIP lagi. Untung kan?


Jom jadi pengguna BIJAK macam mereka ni.  TAKE A CHANCE! Grab when OFFER! 



Macam ni lah rupa OsteMatrix, sangat senang nak telan!


Ok, Straight to the point, OsteMatrix. One of my feberet!

Kalau nak story base on my experienced, one of them, ostematrix buatkan period pain saya hilang! Suka sangat. Last month terkejut dengan perubahan diri, hajat di hati ambil ostematrix sebagai kalsium untuk hilangkan lenguh-lenguh badan. Sebabnya bila saya bangun tidur selalu badan ni rasa lemah sangat. Ke memang saya yang lembik? Haha. Tangan kaki semua rasa kebas. Tak tau lah ni syndrome sakit apa, tapi mintak di jauhkan lah dari sebarang penyakit berbahaya. Amiin. Lagipun saya tak minum susu, thats why choose ostematrix..umur dah nak menjangkau 30-an,,,risau tulang-tulang dah kriukkk jer. Ostematrix adalah pil kalsium, susu yang di jadikan tablet. The best choice for person yang tak minum susu.

Dan..Jeng..Jeng.

Memang dua malam berturut-turut saya consume 4 bijik OsteMatrix, senang je telan osematrix sebab ia mudah larut...lepas tu tahu apa jadi? Haaa...tudiaaaa.. Jam 6 pagi memang automatik terjaga dan badan rasa RINGAN je. Nak bangun pun senang  tapi rasa nak sambung tidur pun senang jugak. Ni untuk golongan suka tarik selimut je ye..

Memang segar sangat badan. Nak melompat-lompat atas tilam tu pun dah rasa bertenaga. Haha. Over ek? 

Ok sambung semula. Then after minggu period saya datang, tetiba rasa lain. Ye lah, normal selalunya ada period pain bagai kan, tapi last month..tadaaaa....Seriously saya pelik masa tu. Dalam otak terfikir dah, kenapa kenapa kenapa? Mungkin sebab banyak bergerak kot, atau banyak minum air masak kot, itu kan one of the way to overcome period pain, tapi tak mungkinlah!  Saya ni kerjanya mengadap pc office tu 8 hour je, nak gerak ke mana la sangat, jumpa bos kat level bawah je kot..air masak pun jarang nak minum sampai kuantiti yang sepatutnya, 3 liter...mana mungkin dong! Paling buatkan saya termenung lama, every month period pain saya tetap ada tapi bukan dalam condition yang teruk lagi.

Fikir punya fikir, Sah! Memang sebab ostematrix. Sebab takde supplement lain yang saya pernah try selain Shaklee dalam masa ni. Untuk mengsahihkan lagi sinopsis saya ni, saya continue consume ostematrix until this month. Alhamdulillah. Same goes to me. No period pain



BUY 6 FREE 1. ONLY FOR APRIL!


Dan tahu tak ada BONUS lain yang saya dapat? 

Setiap pagi, toilet sasaran saya, sistem pembuangan saya dah makin aktif. Perut ringan dik non oi. Saya pernah usung ostematrix balik kampung, tak boleh berpisah kottt..hehe.. kasik mak dan kakak try, of course hasilnya awesome. Lawas sangat.  Then, one thing I really like, tekanan darah saya yang dulunya rendah, tetiba jadi NORMAL.  

Ini bukan cerita rekaan or just my words nak sedapkan hati uolls, NO NO NO! A BIG NO!


Senang cerita, cuba dahulu baru anda akan jatuh hati. At least try dan mungkin supplement ni boleh merubah hidup anda. Sape tahu? Ye dok?


Mood:  Fever. Letih semata-mata untuk 7 Jun akan datang.. Syukur padaMu ya Allah. :)


Jika anda berminat, jangan malu jangan segan, contact me,

FB: Aisy' Humaira
Phone no: 018 4718098 (SMS/wassap only)
COD:  Hulu Langat, Cheras, Wangsa Maju, Kepong.







No comments:

Post a Comment

Lots of Love for your comments. Thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...